+18
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
+18
نوشته شده در جمعه 21 شهريور 1393
بازدید : 1195
نویسنده : keyvan

+18
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

الان گه مامانت یا بابات میگفت برو پایین اشغالا رو بزار دم در,نمی رفتی ببین واسه این خاک بر سر بازیا چه زود میای پایین!!!!
بپیچمت لای سجاده؟
به داعش معرفیت کنم؟
ببرمت توی غزه پیادت کنم؟
سوار هواپیمای تهران طبست کنم...!؟




:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: پست های فیسبوکی , استاتوس , طنز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ابراهیم حسینی در تاریخ : 1393/6/21/5 - - گفته است :
سلام وبلاگتون خوب و سرشار از خنده هست
لینکتون کردم لطفا منو هم لینک کنین!!
عنوان:دلنوشته های من
ادرس: http://ebrahim4369.loxblog.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: